Lehevaatamisi kokku

esmaspäev, 1. juuli 2013

Miks USA?

Alguses olin ma kindel,et soovin minna Brasiiliasse,kuna see tundus minujaoks kõige huvitavam aga kuna seal ei ole kohalik keel inglise keel ja vanemad polnud sellega nõus siis otsustasin,et tahan oma vahetusasta veeta USA's.
Ma hetkeksi ei kahetse seda ,et valisin USA oma sihtriigiks,kuna tänu minu täditütrele Janele sain ma oma jaoks kõige õigema pere.Kuna mu inglise keel on nii nagu ta on siis otsustasin ka USA kasuks!
Alguses, kui ma nägin et USA kohad olid kõik täis saanud,olin kindel ,et pean hoopis minema 14/15 vahetusaastale.Mõte vahetusaastale oli mul juba 8.klassi lõpus,kuigi ma väga ei pööranud sellele tähelepanu ja ei osanud kellegi poole pöörduda ,et kust üldse alustada ? 10.klassi alguses käis mu koolis ( Tallinna Lilleküla Gümnaasiumis) YFU vabatahtlikud kes rääkisid oma vahetusaasta kogemustest. Kui ma nende kogemustest kuulsin ütlesin ma endale kohe ,et NII NÜÜD MA VÕTAN END KOKKU JA OLEN VALMIS SELLE NIMEL PÜÜDMA! Seda ma tegingi.
Alguses kui ma käisin üldse vestlusel esimest korda YFU kontoris ja rääkisin et on soov USA'sse minna siis ma kartsin et äkki nad ei lase mind , kui mul pere olemas. Hiljem kui ma mainisin seda ,öeldi mulle et kui pere olemas siis saan ma minna.Need emotsioonid olid lihtsalt nii  laes kui üldse olla saab , olin mega õnnelik et mul võimalus minna ja nii ma hakkasingi tegutsemat ja  samm-sammult dokumente täitma.
TÄPSEMAT INFOT SIIS:
valisin enda jaoks kõige huvitavama riigi
1
.Saatsin taotlusdokumendid YFU kontorisse
2.Kutse valimispäevale.
3.Toimus valismispäev YFU kontoris.
4.Sain positiivse vastuste e-mailiga.
5.Käisin USA infotundides.
6.Käisin lepinguvestlusel ja tegin lepingu.
7.Sain rahvusvahelise faili mida hakkasin täitma.(kõige tüütum)
8.Käisin keeletesti tegemas,mille sooristasin kenasti ära.
9.Saatsin rahvusvahelise faili YFU kontorisse.
10.infopaketid ja igast infi viisa tegemise kohta.
11.ELO väike-maarjas.
12.Sõit vahetusmaale.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar