Lehevaatamisi kokku

teisipäev, 20. mai 2014

American Authors

10.Mai




Giulia host vanemad sebisid meile American Authorsi kontserdi piletid, saime tasuta minna. Ma ainult teadsingi uhe laulu ''Best day of my life'' ma usun et paljud ainult seda laulu teavadki, kuid peale kontsedit hakkas mulle meeletult see band meeldima!
Enne kontsedile minekut me saime lava taga nendega juttu raakida, me koik tegime nendejaoks postrid kontsedi jaoks. Giulia,Alice ja Anna panid postrile et nende riik armastab American Authors, motlesin siis et voiks midagi muud peale kirjutada , muidu liiga uksluine. Giulia utles et kirjutaksin sinna peale ''Estonia loves Zac'', kuid mul polnud orna aimugi kes see Zac sealt bandist oli. Motlesin et miks ka mitte eks ma siis kirjutan selle.
Kui me lavataha joudsime ja raakisime nendega , siis nad olid onnelikud et me nii vinged plakatid valmistasime ja mul oli nii habi selle oma postri valja votta kuna ma isegi ei teadnud kes see Zac on ja siis Zab kysis et : Where is your poster? eks ma siis votsin selle valja ja no koik hakkasid naerma ma isegi ei teadnud et see Zac oli kes kysis et kus mu poster on ja hiljem tuli siis valja et see Zac on koige handsome ja populaarsem nendest, ja siis hiljem Zac tahtis minuga koos pilti teha HEHE! :P




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar