Lehevaatamisi kokku

reede, 25. aprill 2014

camping/hiking/climbing

23.aprill

Raagin siis natuke oma esimest camping'ust Ameerikas. Toimus see Devil's Lake's,mis on umbes poolteist tundi kaugel mu koolist. Kollase koolibussiga trippisime ringi nagu ikka.See oli tegelikult mul nimekirjas ka et kindlasti ma tahan minna matkama siin. Tegelikult oli see kooliga , mul on selline klass nagu Adventure Leadership. Igapaev opime me midagi uut seal klassis. Uks kohustuslikest osadest seal klassis on siis matkamine korra aastas.Kahjuks laksime me tapselt sellisel paeval kus lubati koige hullemat ilma. Vedasin oma koige soojemad riided kaasa ja nii me siis laksime kohe peale kooli. Kui kohale joudsime siis olnudki nii hull..vihma polnud veel sadama hakanud,saime telgid pusti panna enne vihmasadu, ja vedasime koik puud laua alla et need marjaks eisaaks, taitsa maalapsed olime. Just siis kui koik pysti saime hakkas korralikult vihma tulema. Grillisime sooki l6kkel kuid koik sook laks marjaks kuid vahemalt saime k6hu tais. Meil olid grupid tehtud et kes kellega uhel telgis magab ja kes kellega koos syya teeb. Ohtu poole me istusime koik l6kke aares ja seal laks asi ikka vaga tosiseks jutuajamiseks,nimelt vihma sadas hullult,monus soe l6ke oli , koik istusid ringis, super head inimesed korval ,metsas,vaikuses, mida veel tahta?
Koigest ma paris kirjutada eisaa mis me seal raaksisime, kuna see jaab meie vahele, nimelt igayks raakis oma mingisuguse saladuse voi siis et mida me tema kohta ei tea, voi siis et mida hirmsat keegi on ule elanud. Asjad laksid ikka paris tosiseks ara, isegi osad hakkasid nutma. Ma ei oska seda tunnet kirjeldada,see oli midagi erakordset. Mul oli selline tunne et see ongi see mis mul veel puudu oli jaanud,lihtsalt relaxida ja elu ule jarele moelda..mul oli tunne et see ongi minu kodu.
Kokkuvottes oli reis oli vaga tore, valja arvatud ilm, mis rikkus ara poole mu paevast,kuna mul oli meeletult kylm magada seal,uldse ei saanud oosel magada.  Koige hullem oli see,et kohe peale reisi ma pidin jalgpalli mangule minema kuid onneks ma ei pidanud mangima , sai treeneri n6usse.

Kallid! <3








Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar