Lehevaatamisi kokku

teisipäev, 27. august 2013

kohal! :)


Hei!
Olen tegelt juba ammu kohale jõudnud aga pole olnud eriti aega , et siia kirjutada.Peale eelmist postitust jõudsimeme Washingtoni,kus oli mega ilus ja mega palav , hotell oli ka super!
Lennukiga mina enam sõita ei taha,kuna see oli liig mis liig. Iga lennu peal sain ma õnneks juttu rääkida,kuna igakord hakatiminuga rääkima,mis oli väga meeldiv :) Esimene kord siis rääkisin Afrikast pärit poisiga ja teine kord kohaliku poisiga.Nad kohe esimese korraga taipasid et olen vahetusõpilane kuna mul päris korralik aktsent :D
Igatahes,lennujaamas võtsid mind mu uued vanemad väga soojalt vastu koos õhupallidega. Olin nii õnnelik kui nägin neid! Peale seda läksime me mu kooli vaatama,ja tegime kooli ID kaardi jaoks pildi mis näeb kohutav välja kuna otse lennuki pealt tulnud. Valisin endale trennid ja õppeained välja , igatahes ma koolist teen pärast eraldi postituse pildid,emotsioonid jne.
Peale seda läksime me nuudleid sööma,mis olid väga head,kuigi arvasin et chopsticki ei ületa miski, siis läksime koju ja sain ennast korralikult välja puhata. PS! need puuviljad mu lemmikud! Üritan võimalikult vähe rämpsu süüa kuigi kõik kohad täis siin rämpstoitu :D
Minu toas tehtud
Washington!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar