Lehevaatamisi kokku

teisipäev, 27. august 2013

Täna oli üliiiimalt änks päev!
Hommikul ärkasin kell 8 nagu alati,kuna päike ei lase magada. Kell 12 tuli mulle Myselle autoga järgi ja läksime nende juurde. Siis kui sinna jõudsime kutsus Jullian mind ATV'ga sõitma mis oli üli awesome,kimasime haigelt :D Hiljem läksime ka jahi taolise asjaga sõitma ja loomulikult ka jettidega!!! Mis oli parim osa sellest päevast! Hiljem tuli mu host isa mulle järgi ja läksime perega kana sööma üli heasse kohta ,terve taldrik oli kana täis siuke mõnus krõbe,peale seda läksime ühte maia,kus oli SPASH vahetusõpilased&host pered.Seal oli vinge,sain Brasiiliast,Norrast,Ukrainast ja Soomest uued tuttavad omale,kes olid kõik üli sõbralikud.Kõige naljakam osa oli see et üks Ukraina tüdruk oskas ka venekeelt ja õpetas teistele roppusi , teised aga eisaanud midagi aru kuid mina,kelle naaberriik on venemaa muidugi mõistan ma ainult roppe sõnu ju,naersin end pooleks seal,kuidas nad hääldasid neid sõnu jne ei hakka parem siia kirjutama :P Ja loomulikult ei saa mainimatta jätta et Jullianil on maailma armsaim puppy!!!
Lisan siis paar pilti ka tänasest


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar