Lehevaatamisi kokku

pühapäev, 8. september 2013

Helloo!
Mõtlesin,et kirjutan siis üleüldse mis siin toimub jne.
Kool on mu lemmik koht,kuna seal on mu kõik sõbrad väljaarvatud siis mõned.Koolis olen tervepäev 7:00-6:00. Peale koolis tennis,kuid see lõppeb nüüd septembris ära! Peale seda hakkan tantsimas käima ja siis on mul jalgpall kevadel.Tennise tiim on meil super, järgmisest nädalast meil põhimõtteliselt igapäev mäng. Õpetajad on meil MEGA toredad,nad nagu sõbrad,võib ükskõik mida küsida neilt,alati nad aitavad ja nägu naerul.Koolis on mul oma kapp mida ma üldse eisalli,kuna ma ei saa seda kunagi lahti ,see käib koodiga.Klassikaaslased tahavad koguaeg ,et ma neile midagi eesti keeles ütleks ja hästi kiiresti räägiks ,siis nad alati naeravad.Kunsti tunnis võtsid klassivennad mu sõnaraamatu välja ja hakkasid eestikeelt õppima,küll nad üritasid hääldada mul endal ka naljakas kui kuulen kuidas nad nii mööda hääldavad :D. Keegi eitea kus Eesti on! Sõprad kutsuvad mind Anna'ks kuna Annegret liiga keeruline :D

lunch

Lõunat saab koolis ka süüa,kuigi ma veel eisaa ikka aru kuidas,mul host ema annab söögi kooli kaasa tavaliselt mingid võileivad või puuviljad,nagu Ameerikas ikka kombeks.Alguses arvasin,et koolis käivad kõik dressidega,kuid kõik käivad teksapükstega ja sama stiil nagu Eestis.Iga reede tuleb koolis enne tundi laulda hümni lipu poole(igas klassis on ameerika  lipp). Nagu alati mina lihtsalt seisan ja vahepeal muigan natukene kuna ei oska kuidagi käituda,õpetaja küsis ka et kas Eestis siis nii ei tehta :D loomulikult mitte.Väga paljud arvavad et olen kohalik,kuna näen kohaliku moodi välja,ega ameeriklased ju väga ei erinegi eestlastest välimuse poolest. See ka väga tore,et kõik ameeriklased ütlevad välja mis nad mõtlevad,väga otsekohesed ja ülimalt sõbralikud! Viimaselajal on inimesed arusaanud et olen vahetusõpilane kuidagimoodi jutud liikunud.Ilm on siin endisel VÄGA soe umbes 30kraadi, toas on külm ja poodides,kuna igal pool on kondekad.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar