Lehevaatamisi kokku

pühapäev, 29. september 2013

Heyyy!!!
Pole ammu siia kirjutanud,kuna väga kiire on olnud viimaselajal.Nadalavahetuseti ma tavaliselt shoppan voi veedan oma host vanematega aega,viimaselajal oleme palju kainud venna mange vaatamas.Ma lihtsalt armastan oma host pere.
Olen olnud siin juba kuuaega ja poleks arvanud et ma kohanen nii kiiresti! Siin on kõik ikka täiesti teistmoodi kui Eestis! Koguaeg toimuvad mingid uritused,kodus passimist eiole.
Kahjuks tennist ma enam ei mängi,kuna hooaeg sai läbi,tegelikult see algas juba juunis aga ma olin siis veel Eestis niiet ainult kuuaega sain mängida! Jube tore oli ikka ja jube tihe graafik oli ka,nädalas kolm korda olid mängud ja kõikide mängude tulemustega olen vaga rahul!
Mu viimane tennise trenn oli siis selline,et koostasime 2 võistkonda(meie Solveig'a oleme ainukesed VÕP'id seal) ühes võistkonnas oli Solveig ja teises mina,treener pani võistkondade nimeks ESTONIA ja NORWAY ja nii me siis võistlesime seal..ja loomulikult ESTONIA võitis,naerda sai!
Koolist pole ma ka veel ära tüdinenud,kuna seal on lihtsalt super ja mul on nii lihtsad ained et kodutööd ma ei pea peaaegu kunagi tegema.Iga reede on football game,kus meie kooli ameerika jalgpalli tiim mängib,seal siis igakord peab olema erinev riietus,eelmine nadal pidi pidzaama'ga minema sinna.Me kunagi teiste vahetusõpilastega ei tea kes võidab mängu lõpuks kuna me lihtsalt chillime seal,mäng kestab umbes 3h mis on jube pikk aeg ja mäng ise on ka nii segane et väga ei mõista seda kuid nüüd enamvähem hakkab koitma mis seal toimub!
Eelmine nädal toimub meie koolis MR.SPASH'i valimine,kus meie kooli jalgpalli teami poisid osalesid ja igaüks pidi laulma mikrofoniga tervele koolile,olid ka paaristantsud kus tehti nalja,poisid naiste riietega,pole ammu nii palju naernud lihtsalt!Lopuks pidi zurii haaletama,kes on Mr.Spash,kohtunikud olid vaga uhemeelsed.Kahjuks ma ei maleta mis selle poisi nimi oli kes voitis.

See laul siin haigelt populaarne,kui see kuskil mängib siis kõik hakkavad kohe ringi keksima ja kaasa laulma jne :D klassivennad koguaeg lasevad seda tunniajal siis see tervepäev kummitab!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar