Lehevaatamisi kokku

esmaspäev, 28. oktoober 2013

10/27/13



Was Halloween!!!!

No see oli ikka super tore peaks mainima ! Hommikul vennaga tegime korvitsast mingisuguse eluka nagu ikka,eelmine kord tegin seda sama asja kuid nyyd siis sai tehtud vennaga,meie maja juures ei kai vaga lapsi halloweeni jooksmas kuna me elame metsa sees,kuid igaksjuhuks panime mingi maiustusi majaette.Peale seda laksin ma Solveigi juurde ja tegime end Halloweeni jaoks korda.
Mina,Solveig,Anna,Giulia,Alice kaisime jooksmas.Anna oli pumkin,Solveig oli Jelly Belly with Giulia ja Alice oli Simpsonitest Marge ja mina olin CLOWN jeeee! See ikka nii erinev Eesti Halloweenist,kuna siin on see vaga oluline pidada Halloweeni.
Koik kandsid kostuume ja isegi kolme kuni viiekymne aastased  kaisid inimeste uksetaga.Koige parem osa oli see,et kui Eestis naiteks lapsed tulevad uksetaha siis moned inimesed lihtsalt ei ava ust ja panevad lambid kustu nagu kedagi poleks kodus(nagu me vennaga tegime eestis),kuid siin on nii et absoluutselt koikide majade omanikud on maja ees ja ootavad kuni keegi tuleb nende juurde , nad lihtsalt istuvad maja ees,moned on isegi peredega maja ees ja pole uhtegi sellist maja kus keegi ei avaks ust ja midagi ei annaks.Terve tanav oli inimesi tais ja iga minut kais keegi uksetaga. Me kaisime viimati Halloweeni jooksmas kui me olin umbes kymne aastased.Kuid see on lihtsalt nii tore kui sai seda nyyd jalle teha ja lapsepolve meenutada,kuna seda ei tea millal ma seda jargmine kord uuesti teen ma usun et mitte kunagi.See oli tosiselt lahe kogemus jarjekordselt.Koik majad oli a decorated igalpool majaees olid korvitsad ja igasugused jubedad elukad,kuna tegelikult peabki kandma jubedaid riideid nagu filmides.
Enne kui laksime Halloweeni jooksma,sattisime umbes tundaega ehk siis Halloweeni kaiakse jooksmas 17.00-20.00.Postitan paar pilti siis ka halloweenist.

Maja ees  


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar