Lehevaatamisi kokku

kolmapäev, 13. november 2013

11/8/13

Caramel Frappucino
Reedel peale kooli tuli mulle isa vastu,kuna ema ei saanud tulla tal oli mingi konverents or  smth like that.Seega laksime isaga kahekesi kuna Philipil pidi Solo olema.Me soitsime poolteist tundi Green Bay'le. Mu host vend elab seal yhikas,kuna kaib seal College'is ja tal oli kontsert seal.Mu host vend mangib trompetit. Enne kontserdi me kaisime ohtust soomas,soime korralikult tais ennast enne kontserdi. Peale seda me laksime siis sinna  mis oli 2h pikk,vahepeal muutusin ylimalt vasiseks kuna terve tee autos magasin.Kontserd ylimalt meeldis ! Ootan himuga jargmist korda.



11/10/13

Polnud kooli jeee! Mingi sodurite paev oli,ma ise ka ei tea. Aga pohiline oli see et kooli polnud ja otsusime siis seda tahistama minna koos Giuliaga(Brasiilia tydruk). Alguses mul polnud orna aimugi kuidas ma linna saan kuna ma elan koolist koige kaugemal ja vaga raske on seletada kuidas siia saada.Seega lasin Giulia emal mu emale helistada. Nad otsisid mu maja umbes tundaega kuni lopuks nad suutsid selle ules leida,kui nad olid kohale joudnud polnud mul orna aimugi kuidas ust lukustada kuna siin vaga imelikud uksed.Tavaliselt ma kasutan garaazi lihtsalt topin koodi sisse ja lahen garaazi kaudu tuppa aga seekord polnud kedagi kes saaks selle kinni panna seega pidin valisust kasutama,Jamasin sellega tykk aega kuni naabrimees tuli appi meile haha.Laksime Giuliaga Nuddle'isse yli head soogid seal,aga ma olin nii tark ka kaotasin oma kupongi ara millega ma oleks saand tasuta misiganes votta sealt.Me koolis vahest saame mingisuguseid kuponge millega saab tasuta syya , ulihea.Mina otsustasin siis nyyd ilusti tervislikult toituma hakata eks paistab kaua ma vastu pean aga yritada ju voib,seega votsin Caesari salati kanaga ja Giulia nuudlid. Peale nuddlesit olime me ylimalt tais soonud end kuid otsustasime siiski jaatist veel sooma minna haha.Ja siis vois Shopping alata!!! Shoppasime mingi 2h ja siis  STARBUCKSI! Peale seda laksime kooli,Giulia pidi minema Gymnastics meetingule , kuna ta tahab hakata sellega tegelema,(ylimalt raske)

Fat tuesdays

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar