Lehevaatamisi kokku

kolmapäev, 13. november 2013

3.kuu

Kolm kuud siin juba Ameerika elu elanud!

Utleme nii  et ma olen praegu vagagi onnelik siin, olen Ameerika inimestega ja uldse kultuuriga kohanenud. Olen hakanud rohkem vaartustama seda mida Eestis on isegi koige pisemaid asju.Eriti kohukesi! Seda saadki ainult siis tunda kui elad kuskil valismaal, ja naed kuidas asjad on hoopis teistsugusemad mujal maailmas.Peaks mainima et ma olen leidnud endale siit maailma koige toredamad sobrad!

Siin on 2.pilti, uks on tehtud sugisel ja teine pilt on siis paar paeva tagasi tehtud,(maja juures).

September
November





Mul on super toredad sobrad koolis ja ulimalt toredad nobud,kellega yritan voimalikult palju aega koos veeta koolivaliselt. Uldse tunnid on mul vaga naljakad kuna opetajad ei ole sellised nagu Eestis, kes ei naita oma huumorisoont klassiees ja kes yritavad ainult targad valja paista. Siin lihtsalt ma armastan kooli ja voib oelda et mu yks parimaid sopru on mu inglise keele opetaja,kellega ma saan alati koigest raakida,kui mingi mure peaks olema.Ma poleks elusees arvanud et siin on kool hoopis teistsugusem,kuna esmapilgul voib tunduda et ameeriklased paistavad samasugused valja nagu meiegi skandinaavlased. Ma  arkan igal hommikul kell 5 ulesse ja lahen positiivse ja suurima heameelega kooli,kuna koik toredad asjad toimuvad seal.Mul on klassis super toreadad sobrad tekkinud. Alguses ma suhtlesin rohkem teiste vahetusopilastega aga nuud olen rohkem ameeriklastega suhtlema hakanud.Aga vahepeal on ikka tore koolis kohata oma kalleid VOP'e ja raakida erinevusi kuidas asjad ikka euroopas ja kuidas ameerikas.Kokanduse tund on ainuke tund mis on raske KUNA meil on seal koguaeg testid ja haigelt paberimajandust.Arvasin et see saab olema yks lihtsamaid tunde koolis aga EI ja see sook mis me seal teeme on lihtsalt discusting. Birigitti,kes on ka USA's VOP raakis et nemad uldse oppisid kuidas vett keeta mis on meiejaoks naeruvaarne. Jargmine nadal on Thanksgiving mis on ameerilastele vaga oluline paev. Tavaliselt sellel paeval sugulased saavad koik kokku ja soovad VAGA PALJU! turkey(linnu liha) on laual seda olen kuulnud aga eks ma hiljem kirjutan sellest pikemalt mis toimus jne.Paar pilti ka siis koolist!





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar