Lehevaatamisi kokku

neljapäev, 30. jaanuar 2014

Uus semester!



Motlesin et kirjutan siis natuke ka koolist. Esimene semester sai lopuks labi! Lopu eksamid olid ullatavalt kerged, eksami pidime tegema siis igas aines. Need olid umbes 3 a4 pikad , koige raskem eksam oli kokanduse klassi kohta. Pidime kirjutama Mid-West'ist ja Southern, ma vaga midagi ei oppinud sellejaoks aga ara tegin! Lopuks pidin ka kirjutama Eesti soogi kohta ja traditsioonidest, vaga midagi pahe ei tulnud aga keegi niivoinaa teada ei saa :D  Aga koik eksamid tegin kenasti ara ja olen tulemustega vaga rahul!
Uued klassikaaslased on onneks vaga toredad ja osad opetajad ei ole veel arusaanud et olen vahetusopilane aga eks hiljem tuleb niikuinii valja ja tuleb jalle hakata kusimustikule vastama.

Uued ained on mul siis:

1.Literature&Writing - see on siis inglise keele klass , aga see pole uus.
2.Choir- vana , see laulmis klass.
3.Spanish- hispaania keel ka sama
4.Study hall- tund kus saan kodutood teha.
5.Astronomy- Astronoomia, vaga huvitav klass!
6.Lunch - soogiaeg!
7.US History - ajalugu, eimeeldi!
8. Adventure leadership- koige lahedam! kaime basseinis ujumas ja sukelduma ja kanuutamas!

Selle tunniplaaniga pean siis suve alguseni hakkama saama. Siiamaani olen vaga rahul, eks vaatab kas vahetab tunniplaani voi mitte.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar