Lehevaatamisi kokku

neljapäev, 30. jaanuar 2014

Washington DC!


19.jaanuar kaisin reisil mis osutus uli lahedaks..eelarvamustega ei klappid kohe uldse.


Reisil kaisin grupiga, kus koik on usklikud. Buss vottis meid uhest lahimast kirikust( Ploveris) peale ja kahjuks ei saanud istekohta ise valida,kuna paljud olid tulnud WAUSAU'st juba,seega olime viimased. Pidime votma Rosery ka kaasa et lugeda palve sonu voi kuidas neid oelda..jumalat tanada,mina loomulikult ei teadnud kuidas neid sonu oelda seega ma lihtsalt pobisesin kaasa.
Kuna eestlased eiole usklikud ja mina varem sellise kombega ei ole kokku puutunud..tundus koik see mulle natukene veider ja imelik,kui bussi peale laksin soitsime me WAUSAU'sse kus toimus meil Mass , kui keegi ei tea siis see toimub kirikus ja tseremooniad vargid toimuvad. Mulle meeldis see lihtsalt nii vaga! Ma poleks elusees arvanud et selline asi on nii ilus ja tundsin end peale seda palju paremini..need ei ole sellised tseremooniad nagu Eestis kus keegi terve aeg raagib jne..USA's see usu vark on uldse nii et koik koos laulavad kirikus, uldse nagu selliseks chilliks tehtud. Soime oma viimased ohtusoogid peale seda ja laksime tagasi bussi kus ootas meil pikk pikk soit ees. Pidime bussis oobima, mina seal magatud ei saanud aga polnud midagi nii hull. Hommikul ootas meid jalle Mass need toimusid uldse igapaev, kui Washingtoni saabusime kaisime ringkaigul nagime koik olulised monumendid ule, uli lahe lihtsalt..olin varem neid koiki telekas nainud ja uldse asti palju kuulnud nende kohta, uldse see White house kus Obama elab ja Washington uldse vaga ilus linn!
Kuigi igalpool on asti suured valged ehitised ja seal vaga lihtne ara eksida. 2 ood oobisime hotellis , jagasin ruumi kahe Pacelli kooli tudrukuga(usu koolist) ja teine oli mu enda koolist parit. Peaks mainima et poed on seal koik MEGA suured ja mul jai lihtsalt suu ammuli kui ma nagin koiki neid shoppamis kohti, kuigi koik oli vaga kallis igalpool. Viimasel paeval me laksime kohta kus oli mega suur staadium mis oli sees. Seal said koik protestiad kohta. Mingi band ka esines mille kohta ma varem pole kuulnud aga korralikult energia sai kyll sisse..kella 6:00 hommiku kohta laks hasti.

Seal toimus siis MEGA suur Mass kus oli mingi mega kuulus preester ka ja uldse see koik oli niiiii niii ilus!! Peale seda laksime siis protestima abordi vastu, mis oli midagi vaga uut minujaoks , pole varem midagi sellist teinud oma elus :D Seal oli umbes mingi ma isegi ei oska oelda kui palju tuhandeid inimesi plakatitega. Mulle haigelt meeldis lihtsalt, uli lahe kogemus jarjekordselt!
Protestimine kestis ainult tundaega. Uhesonaga ma ulimalt jain rahule selle reisiga, ma armastan neid inimesi koiki kes seal oli ja uldse inimesi kes usuvad jumalasse! See on nii lahe ikka.
Hiljem panen pildid ka :)




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar