Lehevaatamisi kokku

reede, 4. aprill 2014

Cheerleading Banquet!

18 march



18.marts oli meil Cheerleading Banquet, see on siis et kui hooaeg saab labi siis koikide cheerleaderite pered saavad kokku ja suuakse ohtust samuti on ka treener seal. Jagatakse auhingu ja diplomeid jne. Kohutavalt kurb oli koikidega seal viimast korda koos olla ja viimased jutud raakida. Samuti seal haaletati ka jargmise hooaega kaptenid valja. Jargmise hooaja kapteniteks on Brittnay ja Annabeth , ma olen super kindel et nad saavad sellega hakkama ja loodetavasti tuleb neil veel parem hooaeg kevadel uue tiimiga! Enne banqueti toimus meil haaletus seal oli paris mitu kohta mis on voimalik saada, saravaima cheerleaderi auhing, koige ameerikalikuma cheerleaderi auhing jne , mina voitsin koige saravama auhinna , mis oli minujaoks suur ullatus! Samuti koik junior high opilased lugesid koikidele 12.klassi opilastele teksti ette. Kui keegi veel ei tea siis ma olen siin senior ehk 12.klassis. Uks tulevastest kaptenitest kutsus mind sinna ette ja oli valmis kirjutatud tekst, mis oli mega mega armas et ma oleks aarepealt isegi nutma hakanud. See oli uks super toredaid paevi! Ma hakkan seda tiimi nii vaga igatsema, koik hoidsid lihtsalt nii kokku ja alati kui tahtsime mida uut proovida siis me saime alati sellega hakkama , kuna koik on lihtsalt nii abivalmis! Koige rohkem ullatas mind Giulia,kuna ta polnud varem cheerleadinguga tegelenud, voi noh neil lihtsalt ei ole cheerleadingut Brasiilias.
Thank u for the amazing season!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar