Lehevaatamisi kokku

laupäev, 5. aprill 2014

Wedding in Madison!

April 5


Kaisime sugulaste pulmas mis toimus Wisconsini pealinna Madisonis. Olime siin juba tegelikult reedel, kuna proovid olid jne. Nagin ka ule pikaaja Lubaba't kes on Bangladeshist parit vahetusopilane,kes elab minu host tadi juures. Laupaeval varakult hakkasime juba pulmadeks sattima, oobisime 2 paeva hotellis. Olin vaga arevil,kuna tahtsin naha kui erinev siis on ameerika pulm Eesti omast. Kui aus olla, siis vaga erinev ei olnudki, koik pulmad toimuvad alati kirikus siin, kui keegi tahab pulma valjas teha siis see on ka pohimotteliselt kiriku juures. Tseremoonia oli vaga ilus! Peale seda laksime me sooma uhte kohvikusse, vaga seal suua polnud enamus olid puuviljad, ma pohimotteliselt uksi soin koik need sealt ara kuna ma olin nii naljane. Peale viite lahkusime kohvikust ja laksime peole! Seal oli ikka vaga naljakas , ameeriklased alati tantsivad peol Electric slide,mis on ulimalt naljakas vaadata, isegi polnudki varem kainud kirikus pulmas.
Praegu olen ka hotellis ja kirjutan siin blogi, lopuks ometi olen aega natukene leidnud oma blogi taitmiseks. Homme lahme Prom'i jaoks kleiti vaatama. EXCITEEED!









Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar