Lehevaatamisi kokku

reede, 4. aprill 2014

Chicago and Hawaii!

March21


Hakkas meil SPRING BREAK! Need olid koige lahedamad 15.paeva mu elus siiamaani. Mu host vend tahab peale ulikooli minna Medical College'sse, seega ma kaisime ka Madisonis ja Milwaukee's , Madison on Wiscosnini pealinn ja Milwaukee on Wiscosini koige suurem linn, ja seal oli ainukese meditsiini koolis Wisconsinis. Hommikul vara mu vennal olid seal intervjuud, kuid ta on nii tark et ma mega kindel et ta saab sisse! Peale koolide vaatamist algas meil soit Chicagosse, pidime sinna niikuinii minema kuna mul laks lend Chicago lennujaamast seega motlesime et voiks uhe paeva seal veeta. Kui chicagosse joudsime siis laksime kulastama Field Museum'it , mis on koige suurem muuseum Chicagosse, ja uks populaarsemaid. Olime seal umbes 4h ja vaga huvitav oli koik! Ullatuseks nagin ka oma kooli orkestri ruhma. Peale laksime Hard Rock Caffe'sse , nagi super vinge valja palju parem kui eesti Rock caffe haha. Ullatuseks nagime jalle kooli opilasi, siis oli kull siuke tunne et Chicago ikka vaike, alati naeb tuttavaid. Peale seda laksime hotelli tagasi puhkama, ja viimased asjad ara pakkida reisiks. Alguses ma olin ikka paris narvis kuna see oli esimene kord kus ma pean uksi lennukiga ule ameerika tiirutama, kuna kui ma siia tulin siis mul oli alati keegi vastas, aga see kord polnud mul kedagi. Kartsin et akki ei leia oma gate ulesse jne. Kuigi koik laks SUPER hasti , poleks arvanud et see nii lihtne on !

Soit oli siis Chicagost-Los angelesse-Honolulu
Mul oli Los angeleses aega ainult 20minutit nii et paris napikas oli. Hawaiile soitsin sealt umbes 5h, kui ma kohale joudsin oli mul  tapselt selline tunne et see on uks suur unenagu..palmid igalpool, soe ohk polnud nii ammu sooja tundnud kuna Wisconsinis on nii kylm alati! See lennujaam oli uldse natuke veider, ma ei leidnud neid YFU inimesi ulessegi kuna pool lennujaamast oli valjas ja ma ei teadnud kuhu minna, kuid lopus kysisin inimeste kaest kuidas H gate saada. Nagin koiki neid vahetusopilasi koik tundusid mulle nii voorad , lootsin et akki Mait on seal,kuna teadsin et ta on ka sellel samal reisil minuga ja vahemalt tean kedagi. Onneks uks soome tudruk Jemina tuli minuga
Esimesel paeval me saime lihtsalt rannas lebotada ja natuke relaxida , kuna koik olid peale lendu vaga vasinud. Kui me kambaga randa laksime siis kohe laks hulluks pildistamiseks.Panen siis uldse vaikse kokkuvotte mida me igapaev tegime.
kohe raakima , ja kui bussi joudsin siis hakkasid uks tudruk Venezuelast ja Switcherlandist minuga jutustama. Kui hotelli joudsin siis sain teada et seal on umbes 100vahetusopilast, siis hakkasin motlema et kuidas me koik sinna ara mahume. Saime reisi T-sargi ja valisime grupi ja saime oma hotelli tuppa minna. Mina jagasin tuba saksa,taani ja soome tudrukuga. Meil oli super vaatega hotelli tuba , super koha peal. Tegime seal alati pilte :D


Päev 2 - surfipäev, katamaraanituur - õnnestus näha delfiine ja merikilpkonne, surfamine oli mu koige lemmikum asi mis ma seal tegin,polnud varem seda proovinud ja sain ullatavalt hasti hakkama.

Päev 3 - Dole'i ananassikasvandus, polnud varem elus nii palju ananassi uhe paevaga soonud, ananassi jaatis ikka parim!Polynesian Cultural Center, surfarite linn.
Päev 4 - Waimea rand (maailma uks ilusamaid randu), ujusime kristallselges helesinises merevees, koguaeg oli ulipikk jarjekord seal kuna koik eisaanud korraga vette minna. Hiljem käisime vaalasid vaatamas , öhtusöök Hard Rock Cafes!
Päev 5 - snorgeldamine / rannapäev, saime rannas ainult tund aega olla kuna seal olid Jelly fish ja koik pidid veest ara minema , kuna see ohtlik ja me olime nii andekad et laksime tagasi ja kysisime raha tagasi, ja saime 15dollarit,JAATISE RAHA! kaisime ka Bubba Gump, See oli suurim vabaohu kaubanduskeskus kus me suutsime miljon korda ara eksida!
Päev 6 - Pearl Harbor! Uks koige tahtsamaid kohti USA's
Päev 7 - rannapäev, ronisime kõrge Diamond Head' i tippu,mis oli mega raske kuna ilm oli meeletult palav ja raske oli makke ronida, kui ma tippu joudsin ma isegi ei suutnud seda vaadet vaadata kuna ma tundsin ennast nii halvasti, ja hiljem siis joudis kohale, uks ilusamaid asju mida ma elus nainud oled! õhtul Luau (Hawaii pidu) kus me saime siis viimast korda vahetusopilastega aega koos veeta.
Päev 8 - See oli uks kurvemaid paevi mu elus, koik lahkusid erinevatel aegadel, minu buss laks lennujaama 8:30, koik head sobrad tulid mind ara saatma, ja kui ma hakkasin bussipeale astuma siis viimasel hetkel saksa ja soome tudruk jooksid minu juurde nuttes ja kallistasid mind, loomulikult kui keegi hakkab nii minu ees nutma siis ma muutun ka emotsionaalseks ja terve tee koju ma lihtsalt nutsid.
Minu kasutasin koguaeg 30tugevusega paiksekreemi kuna igapaev oli lihtsalt nii kuum ja paljud vahetusopilased polesid ara!
Koik tulevased vahetusopilased kes te seda loete, KINDLASTI minge sellele reisile , see oli PARIM nadal minu elus..ma sain sopru peaaegu igalpoolt maailmast , ma olen meeletult onnelik selle ule!










Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar